Underbara Lilla Varelse

Jag har alltid sagt att jag har världens underbaraste kusinbarn.. Hon heter Molly men det bör ni ju redan veta :P Idag har jag vart och hämtat henne på dagis och vart med henne tills alldeles nyligen. Louise skulle till skeå och hämta massa möbler till jobbet så det är klart att jag tar Mollsan. Vi har vart ute på en promenad med barnvagnen och hon har sjungit visa efter visa. Hon har imponerat med att sjunga hela blinka lilla stjärna fast på engelska. Hon är tre år och kan det...imponerande tycker jag!! Helt rätt uttal och allt hade hon lilla tossan :)
Förutom blinka lilla stjärna så har det blivit mycket pippi långstrump, bäbä vita lamm, bjällerklang, räven raskar över isen mm. Hon gillar att sjunga :)

Till  middag gjorde vi lite korv och mos så hon har fått sitta uppallad med soffluddar vid matbordet för att nå upp till tallriken. Hehe har ingen barnstol så vad gör man inte :)

Jag bara älskar denna unge så otroligt mycket!! Hon är underbar :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, vilken duktig liten flicka =)

2010-04-07 @ 18:42:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anna Adbo

Ja jag läste något om jobb byte för dig, Känns det kul eller vemodigt? Kanske både och.



Ja men se där, alltid något ju :) Det verkar inte finnas så mkt jobb inom denna bransch just nu.. tyvärr! Jaa, åker ner till sthlm om några veckor, skulle igentligen åka ner till Gbg redan på fredag men det blev ändrat! känns skönt att bara behöva flyga till sthlm, där hittar jag iaf lite :P

Men visst hade du sökt dit du också? Tackade du nej eller?



Ah, så typiskt... ska gå in på den sidan och kolla vad det är för skoj :)



Ang festen så har jag inte hunnit/tagit mig tid till att planera, det har hänt så himmla mkt med jobb förfrågningar, renoveringar o andra event.. så om du känner dig manad får du gärna ta över den rollen och styra ihop något? ;)

Kram

2010-04-07 @ 19:37:23
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo
Postat av: lea

kanske dags för en egen;)

2010-04-07 @ 20:05:51
Postat av: Cissi

Jo, nu är det bara bra, lite trött men annars är han glad som vanligt!! =)

2010-04-07 @ 20:47:39
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anna Adbo

Ja, det förstår jag.. alltid vill man ha något nytt! Längtar tills man en dag jobbar med något/där man trivs som fisken i vattnet.. längesen jag kände så.

Min dröm är att öppna eget! Det suger att man måste vara över 25 för att få starta eget bidrag! BLÄ.



Ja vi fixar och dolar på här hemma, men bara med möbler än så länge.. har slipat, och målat ett nytt köksbord, köket känns nu dubbelt så stort! Och ett gammalt skrin/skolbänk har jag putsat, slipat och målat.. och så sist målade jag vitrinet lite :) Snart är det klart! Blir såå fint.



Mäh, vad dåligt av dom att inte höra av sig.. dom kan ju ändå svara tycker man ju!

2010-04-07 @ 22:07:29
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0