The First Day Back In The Town

Nu har jag arbetat min första dag på mitt nya jobb som egentligen är mitt gamla jobb. Dagen har spenderats med att göra schema, lägga upp allt i datorn som behövs och fixa alla nya behörigheter, passerkort och lösenord. Har suttit och medlyssnat med Erika så jag känner mig varm i kläderna igen. Nu är jag redo att börja ta samtal och förhoppningsvis kommer jag ihåg hur systemen fungerar. Helt otroligt hur många olika system man kan använda inom en och samma bank :P

Jag jobbar igen på Torsdag i drygt en timme och Fredag innebär full arbetsdag. Det innebär alltså arbetsförmedlingen i morn. Måste ju stämpla 50 % fram till i Juni. Sen jobbar jag 100 %.
Barnvakt åt Mollsan i morn eftermiddag. Som vi ska mysa :D

Söta Elin Kämpeback har idag vart i Luleå och fotat en massa och påväg hem mot Umeå så stannade hon och hennes dotter Lisa till i Piteå och jag och älsklingen gjorde dem middagssällskap på tre kronor. Mycket mycket trevligt!! Så roligt att ses :D

Har tyvär  drabbats av huvudvärk ikväll så det blev soffläge istället för träning men en annan dag ska jag ta mig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0