Motionens Dag

Vaknade i morse och visste inte vad jag skulle göra idag. Alla jobbar eller är i sthlm så jag kände mig ensammen men så kom jag på att Brollo har ledigvecka. Efter ett samtal så satt han på CYKELN påväg hem till mig och det innebär alltså 130 milos bjässe på en cykel i en mil :D Han var sjö blöt i svett när han var hos oss och då blev det lite frukost för hans del och sen en promenad på fem kilometer in till stan där min cykel var. Surrade lite med svärmor och satt i solen på altanen innan vi gjorde dagens goda gärningar. Var förbi graven/minneslunden och skänkte en speciell tanke till morfar och sedan cyklade vi och hälsade på mormor. Hon blir alltid så glad när man oväntat kommer och hälsar på så jag tror nog att hon vart glad :D
Sen bar det av med cyklarna hemåt mot Storfors igen men efter halva vägen tappade Brollo en trampa från cykeln så hans högra ben fick kämpa resterande biten för att ta oss :P Kankse att det hade blivit en längre färd om inte hans trampa hade lossnat.

Hahaha får se hur ont Brollo har i röven i morn :D

Snart blir det middag och sedan träning på gymet så detta är verkligen motionens dag. Så skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0