Lovely Work Day

Idag jobbar jag kväll. Faktiskt rätt så skönt. Börjar 12.30 och slutar 20.15. Har haft en lovely morning i solskenet. Tog en powerwalk på 40 minuter och sedan har jag njutit. Har suttit och läst min PLAZA som jag fick av svärmor och drömt mig bort bland smink och mode :) Har faktisk fått mig ett uppdrag idag också. Ska sminka och göra frisyr på en brud den 29 maj. Bruden skall gifta sig i Hortlax kyrka och färgtemat är rött, vitt och champagne. Ska bli riktigt skoj faktiskt :D

Har hunnit springa på Intersport också innan jobbet och bytte löparbyxorna jag fick av svärmor. Hon hade råkat ta en alldeles för stor storlek som passar mig nu :P Blev ett byte av modell också då de byxor hon hade köpt inte fanns i mindre storlekar. Blev byte från strl 42 till en small :D

Invägningen i morse var över förväntan. Igår kväll när vi låg i sängen så sa jag till älsklingen att jag inte trodde jag hade gått ner nått i veckan. Pga att jag fikat då vi haft födelsedagsfirande och det kändes bara så men i morse då jag ställde mig på vågen så visade den en bra nergång under föregående vecka. Ingen lyckligare än jag då det minskar på vågen :D
Nu är jag halvvägs. Halva vägen kvar att gå och det känns bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0