I Natt Jag drömde något Som....

...Jag aldrig drömt förut.
Jag var helt bombsäker att älsklingen hade vart upp och duschat i natt. Jag såg att hans bandage som han haft på knät låg på sängbordet och hörde hur duschen strilade så jag antog att det kliade för honom så han var och svalkade benet. Men i morse då han steg upp så frågade jag om det hade kliat och om han hade duschat men icket. Inte hade han det. Jag var helt bombsäker på att jag hörde honom och att jag vaknade då han kom och la sig i sängen igen. Jag gick ju till och med på toa när han "kom tillbaka" till sängen och klockan var 04.52. Jag har ju vart helt knäpp i natt verkar det som. Inget av detta har alltså hänt förutom att jag vaknade och gick på toa, tror jag :P
Ganska obehagligt att den var så otroligt verklig drömmen. Jag är fortfarande övertygad om att det lika gärna kunde ha vart i verkligheten och inte en dröm.


Älsklingen skulle till tandläkaren idag för att dra ut den sista av hans visdomständer men han blev hemskickad då han kom dit. Tanden hade inte kommit upp tillräckligt mycket för att den skulle gå att dra ur så nu har han "gruvat" sig i onödan...blir ett senare projekt. Men lika glad var nog han för då får han tacos till middag idag. Han var så söt då han ringde och sa att det inte hade blitt något... då skulle jag precis be honom ta fram köttfärs från frysen men han hant säga innan att han hade tatt upp köttfärs. Han sa det med ett leende på läpparna och en längtan. Anar att han hellre ville ha tacos istället för youghurt och soppa till middag :P

Fredag och helg igen. Känns inte alls som att det var en arbetsvecka, jag har ju bara arbetat två dagar :)


Kommentarer
Postat av: Gunnaragnethe

Great site. Keep doing.

2011-11-03 @ 07:52:41
URL: http://gunnaragnethe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0