Huvudbry

Nu åter till dessa kläder som skall bäras på bröllopet i Maj. I helgen handlade vi som sagt kostym till älsklingen ås han är nästan klar. Det är bara den lilla rosa detaljen som saknas men nu är jag tillbaka på nollan. Köpte igår på cubus samma spetsklänning som tidigare fast i svart och provade dem båda då jag kom hem....När jag tar på mig ett par strumpbyxor så får jag alltid en liten rand på magen av resåret på strumpisarna och i båda spetsklänningarna så syns den JÄTTE mycket. Alltså verkligen inte snyggt så jag har nu fårr utesluta dessa snygga klänningar för att min mage ser ut som bilringar :(

Vad ska jag nu ha på mig?!

Tack och lov så ska jag och mammsen ta oss en shopping dag i en annan stad snart så jag håller tummat och tår att jag ska springa över något snyggt att ha på mig. Börjar få lite panik faktiskt!! Det är ju inte många veckor kvar nu :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror du jag har lite panik då. Har inte fixat något att ha på mig och jag kommer inte att kunna fixa något förrän jag kommer hem från norge igen och det blir den 18:e maj på kvällen, så jag har inte många dagar!! Shit.. mnen men, något ska man väl alltid hitta, tänkte bara säga det så du vet att du inte är ensam om att stressa, dock har du dessutom lite fler veckor på dig så ;P haha.. vad sker valborg? kramar!

2010-04-28 @ 13:35:27
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Madde

Men istället för att ha strumpbyxor så ha stay ups. Då får du ingen ingen rand på klänningen eftersom dom slutar på låren. :)

2010-04-29 @ 05:37:26
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0