Deklaration

Måndag igen. Min började med solen skinande genom persiennerna och 40 minuters snooz. Tog mig upp vid åtta tiden då älsklingen åkte till jobbet. Började morgonen med en god frukost bestående av Turkisk youghurt, pumpafrön, pekannötter och flytande honung. En perfekt start på dagen och hungern kommer aldrig. Sen satte jag mig upp i sadeln och cyklade till öjebyn för lite träning på Actic. Där var det rena pensionärsträffen så jag höll på att bli galen på alla sega pensionärer som satt i alla maskiner så man fick stå och  vänta i evigheter kändes det som. När pensionärerna åkte kunde jag genomföra min träning i ett skönare tempo och cyklade vidare mot stan efter det. La mig 20 minuter i solariet innan jag cyklade hem igen. Har nog blivit 1.5 mil på cykel idag och ett pass överkropp i gymmet :D Sååå skönt!!

Har hunnit med en massa här hemma också idag, fastän klockan bara är två...halva dagen är ju kvar =) Har gjort massa nyttigt som att bädda, tvätta osv men även skotta fram dörrarna till förrådet så jag fick ut grillen inför kvälllens middag. Ska bli så trevligt ikväll :D

Nu var det dags att ta tag i deklarartionen då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0