Vad händer med Inläggen??

Jag har nu vart lite irriterad på blogg.se i några dagar och det verkar inte bli bättre. Varje gång jag loggar in så har det, inlägg och om det kommit nån komentar, försvunnit från första sidan. Jag måste hålla på att gå i arkivet och kolla komentarer och det börjar bli lite irriterande!! Varför frsvinner allt från första sidan??
Är det fler än jag som har likadant??

Måndag idag och jag har faktiskt stigit upp i en någorlunda tidig tid.. Känner att jag håller på att bli förslöad då jag sover men timmar på dygnet än jag är vaken. Nu ska jag ätaa en liten frukost och en kopp vitlöks thé  innan jag ska på träningen. Har smått börjat ana en förkylning då jag nyser konstant och hostade väldigt mycket igår. Hoppas det försvinner med vitlök i mängder och lagom träning. Då brukar kroppen starta på nytt igen =)

Denna vecka ska det tas beslut. Måste få tag på alla papper från mina föredetta arbetsgivare och lmna in till a-kassan. Vill ha lite pengar snart! =)

Ska nog dra och inhandla lite virke senare idag. Ska bygga ihop ett nytt täll till postlådan. Har fått en idé som jag tror blir fint. Det som står här ute nu fungerar även som soptunne hus men det har vi aldrig satt fast ordentligt så det blåser omkull och ut på vägen rätt offta. Grannarna har till och med komenterat att det kommer blååsa sönder snart. Jag är less på det så nu gör jag ett nytt som jag redan har grejer för att sätta fast i marken. En skiss så ni får se =)




Nej nu nått vettigt istället för dummburken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0