The Moment People Dans And Sing

Idag ska jag hämta ut min nokia som vart på reparation i fyra veckor. Ska äntligen få en ny mobil. Har haft min jätte gamla nu dessa veckor och jag vill ha tillbaka lite moderniteter =) Det  vore fan om kameran inte skulle funka nu!!

Hade sämre i halsen idag motför vad jag hade igår. Kankse har nått att göra med att jag bar på Nova och busade med henne?! Men jag har börjat om att nysa konstant och det är ett bra tecken för mig. Jag nyser nämligen massor precis innan en förkylning brryter ut och precis innan jag blir frisk igen så nu är det faktiskt andra gången jag har detta nys kalas och då borde jag bli bra snart =) Yeeey tillbaka till träningen som vart vilande alldeles för länge!

Nu ringde Misa mig och jag fick genast planer för dagen. Ska hoppa i kläderna och sminka till mitt fejs och åka till henne. Blir att dra till Luleå för att växxla pengar på forex och handla på systembolaget i luleå. Lite variation och komma ut en stund =)

Har surrat om krångliga förhållanden på morognen och om hur folk ska göra för att inte såra varran och säga fel saker. När det handlar om kärlek kan man fort säga nått som den andre inte uppfattar på samma sätt. Kom fram till att det bästa är att prata med varrandra från första början om allt man tycket, tänker och känner och vara ärliga mot varrandra. Första tiden tillsammans utgör stor betydelse för framtiden! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0