Sovvvvvmorgon

Jesus krist vad länge jag sovit idag. Jag ställde väckaren på 10.30 och då var jag ganska pigg. Tänkte snoza lite och det blev nån timme. Hoppade ur sängen då jag  fick en chock av vad klockan var. 12.43 visade den och jag är pigg. Vaknade rätt fort då jag hoppade ur sängen. På med klderna, göra frukost och det enda jag gör nu är att ligga i soffan med datorn på magen. inte så stor skillnad från att sova egentligen. Men om  några minuter ska jag ta och byta bil till Anneli och Bockes och sedan åka till Kallax och hämta hem dem från deras Rhodos resa =)

Det blev faktiskt fest igår, en lugn och trevlig fest men på Kalles var det galet varmt så jag tog en promenad till bowlinghallen istället där mina vänner hade bastat i relaxen. Gick bra att promenera i mina 15 cm höga klackar men alla verkade tro att jag skulle blöda om fötterna. Ett par snygga klackar behöver inte vara osköna.

Söndags pizza hos mor och far idag. Blir en träningsdag i morn!! :P


Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Gott med pizza!



Vill du få en bild av dig eller någon annan avritad? Missa inte tävlingen i min blogg, avslutas idag!

2009-09-06 @ 20:16:29
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0