Slöare Lördag Finns Inte

Ligger i soffan fortfarande, icke påklädd för dagen. Har ätit frukost men inte gjort några mer knop. Vet faktiskt inte vad som händer i dag så jag har inte bråttom någonstans. Ikväll hade jag velaat se race men det regnaar så det blir inte av. Vad ska hända istället?? Umeopen är nästa helg så då blir det Umeå, det var alltså inte i helgen.
Hände inte mycket igårr kväll heller. Var hemma hos mamma och pappa och drack ett glas vin.. Låg i soffan och somnade före midnatt.

Kankse ska ta en promenad nu i alla fall så jag gör nått och vaknar till liv.
Vad ska ni andra göra ikväll?? Jag är sugen på en tok skoj fest...någon som vill haka på??=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0