Nothing Special

Tisdag idag med världens höst väder. Solen sken genom persiennerna i morse så jag nämndes inte sova vidare. Steg upp vid åtta tiden och har försökt fördriva tiden tills nu. Har bara ugglat dator och donat lite hemma. Min hals är lite rosslig idag så jag har druckit mig två koppar vitlöks thé på morgonen. Nu har jag tagit en liten promenad ner till marinan så nu har jag nån att surra med. Jag blir tokig av att vara hemma utan nått att göra!!

Senare idag ska jag och mamma till kapellet. Det är dags att stålsätta sig för att se farmor en sista gång och det kommer att bli tufft. Men jag vill verkligen se henne!
Efter kapellet så ska jag till arbetsförmedlingen på ett jobbcoach möte som var obligatoriskt. Hoppas det inte tar så lång tid.

Pratade med min Paulina igår och hon är bara för söt. Saknar dig redan tussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0