Några tusenlappar fattigare

Jag har gjort det. Jag har betalat avgiften för skolan. Nu är det verklighet, jag ska utbilda mig till Makeup artist i Umeå. Jag godkände just betalningen och har en pirrande känsla i kroppen. Kommer att bli en fullspäckad höst med mycket bil åkande. Tur att jag älskar att köra bil =)
Snabba ryck är det i alla trådar nu. Jag börjar ju jobbet på måndag och utbildningen på fredag. Någon som vill ha en inneboende i Umeå nästa helg?? ;)

Kändes ganska hemskt att punga ut med så mycket pengar men det blir tok skoj och bra sen tror jag. Kommer nog att tjäna in de pengarna och så får jag ju en utbildning och MASSOR av produkter :)



Bild från google.se


Just nu känns det som att livet leker och det kan inte bli så mycket bättre än i denna stund!

Alla Swedbankare här i piteå kommer nog att få ett besök idag. Tänkte hälsa på då det var flera månader sen sist och det passar ju bra att få säga till Micke att jag nått ett steg närmare  min dröm som han lovade att hjälpa mig med :)

Nu ska jag tassa ut på tomten och klippa gräset och häcken. Tror jag kan vara lite mör i kroppen ikväll då jag har en påtaglig träningsverk efter gårdagens gym pass som uteblivit alldeles för många veckor.

 


Kommentarer
Postat av: em

Då får du använda mig som försökskanin om du behöver de!! :D

2009-09-25 @ 10:23:44
URL: http://emmeliii.blogspot.com
Postat av: Cissi

Oj, vad kul! =) =) Du är ju så duktig har jag hört =)



Kram på dig!

2009-09-25 @ 17:39:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: JohannaN

Ååååh vad glad jag blir för din skull :D Jag skulle också vilja gå den utbildningen, nu får du skriva mycket om det i bloggen tycker jag :) Det kommer nog bli skitkul tror jag! Kramar

2009-09-25 @ 21:43:36
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0