Massor Massor Massor

Oj oj oj vad denna dag har vart fullspäckad. Jag sulle så gärna vilja göra nått ikväll men jag orkar inte. Jag orkar knappt gå på toaletten ens :P
Min hjärna har ått på högvarv hela dagen. Har verligen fått stöta på saker jag aldrig gjort förr och har försökt komma  ihåg hur man gör. Men i morn kommer säkert hälften att vara suddigt, jag lär mig först efter jag gjort det några gånger. Men dagen har sprungit iväg och i morn är det redan Torsdag Sista dagen på jobbet för mig. Har "helg" redan i morn men då sa jag ju till Umeå och börja utbildningen s det lär bli en hektisk helg också =)

Har stått hela dagen också så mina fötter är verkligen ömma. Är inte alls van att stå hela dagarna utan tvärt om, på telefonbanken sitter man ju hela dagarna. Omställning kallas det jag går igenom nu, men jag gillar det =)

Nu lite 2 ½ Men och förhoppningsvis lite massage ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Härlig med massage;) hehe Vann ni nå på bingon?=)

2009-09-30 @ 22:02:45
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0