Kankse Inte Arbetslös Längre

Jag har just kommit hem från älvsbyn. Jag har vart på en intevju som spontan rådgivare där. Jag vill verkligen ha jobbet och jag hoppas verkligen att hon kommer med positiva besked då hon ringer. Hon skulle kontakta mig senare idag eller under morgondagen så håll era tummar åt mig!
Kommer att få pendla till lvsbyn men det funkar ju bra om jag får ett jobb och massa erfarenhet för detta är ju alltså inne på kontoret och inte på nån telefonbank som jag vart tidigare. Ett steg närmare dit jag vill alltså!! Jag är tok glad just nu =)

Sitter och lyssnar på de galet bra bandet Shinedown. Hans röst är så där sexigt hes som jag älskar och låten 45' är så bra. Älskar inledningen av låten, den är sådär sakta inbjudande och lugn sen kommer allt och jag ryser. Bra sätt att vakna varje morgon kan jag lova =D Ni har ju videon och låten några inlägg nedanför...

Snart kommer Catta och Tina hit så vi ska kankse på en lite tripp till Kalahatten. Sitta i solen, grilla lite och bara njuta av den underbara hösten =)

Vad gör ni i veckan?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh vad spännande! Ska hålla tummarna att du får jobbet! :D

2009-09-21 @ 19:51:45
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0