Happy Birthday

Livet känns konstigt. Det känns som helg varje dag. Jag sover alldeles för länge!! Men jag har sovit dåligt dessa nätter så då orkar jag inte stiga upp då klockan ringer vid 07.30. Idag steg jag upp exakt 09.17.  Sitter fortfarande i morgonrocken. Jimmy och Jeanette skulle komma förbi snart. Brollo fyller 26 år idag =) Grattis!!

Himlen gråter idag. Regnet verkligen pissar ner och mina planer på en lång skogs promenad känns avlägsen. Ska jag istället ställa mig på löpbandet nere i källaren på korpen?! Jag tror det för jag har syndat mycket på sistonde :P Hoppas vädret blir bättre i helgen för då blir det kanske lite race. Har ju missat en hel del bil saker då jag vart borta så jag är ganskka sugen på att höra lite gummi brännas mot asfalten =) Umeopen körs i helgen och eventuellt race i Boden. Återstår att se om det blir att kolla nått av dem. Skulle gilla att se Umeopen =)

Ska nog hoppa i duschen nu så jag är lite fräschare då Brollo dyker upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0