Första Dagen På Nya Jobbet

Har kommit hem, Landat, Ätit och nu soffan. Första dagen har vart toppen!
Alla är verligen super trevliga, roliga och snälla. Kommer att samåka med tre killar från Piteå så det blir inte så många mil i egen bil tack och lov =)
Har fått ett alldeles eget stort kontor, en parkeringsplats och massa roliga arbetsuppgifter. Måste bara lära mig en del nya saker och göra lite interna utbildningar så är jag redo för allt =)

Ska skynda mig nu, hinner inte uppdatera mera. Camaron ska få komma in i värmen ikväll så det blir att åka med den innan Idol börjar.

Har by the way hämtat de nya brillorna idag också. Tok nöjd med allt!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Undrar om du jobbar med kusinen min då kanske? Tror han jobbar kvar där.. Daniel Bergman, låter det bekant? Kul att du trivs :)

2009-09-28 @ 22:09:55
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0