Bloggar Från Mobilen

Har loggat in på Wlan för första gången med min söta mobil. Har faktiskt aldrig surfat på en mobil telefon tidigare men ja må säga att det går ju strålande och snabbt som fasen äre också! Jag är kär i min lilla Nokia E71, eller liten är den inte men tok fin :) Hade ju planerat att åka till Umeå i helgen och hälsa på Peter och hans tjej men de planerna har ändrats. Jag har vart förkyld och är fortfarande inte hundra och nu ligger Holmsunds borna hemma från jobbet idag...kanske äre en släng av nått sving :P Vi får helt enkelt ta det en annan helg! .

Kommentarer
Postat av: JohannaN

det funkar super bra :)

2009-09-11 @ 13:00:04
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0