At Home

Nu är jag hemma i Norrland igen. Jag har sovit i min egen säng med katterna på mig hela natten. Hade lite problem mellaan 2-4 tiden då jag mådde illa men sen somnade jag igen och vaknade för en stund sedan. Lite sovmorgon tog jag och Baghera har legat tätt intill mig tills jag steg upp. Älskade djur!!

Mamma och mormor hämtade mig på Kallax igår så jag fick en bra pratstund med momma. Lämnade av henne inne i stan och sedan for jag och mamma hem till Roknäs. Gick direkt in till farfar som hade besök av Anna-Lisa. Kramades lite och svalde tårarna. Farfar var såå söt. Han hade på sig arbetsklädera fast han bara var hemma. Efter middagen kom Farfar ner till oss för att se travet direkt sänt på tv. Roger körde två hästar i v-65 på solvalla så han bnkade sig 1 meter framför tvn och försökte se Roger.

Idag har jag massor jag mste örsöka hinna göra men jag tror jag får solla bort lite och ta det i morn. Ska åka upp på las och se farmor en sista gång också. Det kommer att bli galet jobbigt men jag vill se henne. Brollo har lovat att följa mig för jag klara det inte själv!

Lite uppdate från mig men nu mste jag sätta igång att fixa lite saker.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag beklagar verkligen sorgen! Usch det är så tråkigt att sådant ska behöva hända....

2009-09-03 @ 12:13:17
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0