Pluggat och skrivit

Nu är jag så gott som redo för en till helg med utbildningen. Har renskrivit alla anteckningar, ska skriva ut dem på jobbet i morn och påbörja min pärm. Har pluggat in en massa olika skuggor och namnen på dem allihopa. Färgläran tror jag sitter där även mitt i natten så varsågod Elin, du kan ringa ;)
Nu ska jag ta mig en kopp thé och sedan plocka undan en massa kläder som jag vek för ett par dagar sedan. Ska hinna gå igenom det sista i garderoben innan jag åker till Umeå hade jag tänkt.
Blir så att jag åker på Torsdag morgon istället för onsdag kväll. Vädret är verkligen kasst nu och att köra bil i mörkret då det regnar är ingen höjdare så det r nog lite ljusare på morgonen. Blir en tidig torsdag men så får det bli.

Har vart en hektisk dag på jobbet idag. Tre lediga och en sjukling så då brinner det bakom baken så att allt blir klart. Har ändå gått tok bra =)
Höstlov i veckan är det som ställer till det lite med personalen. Men jag jobbar bara i morn och sedan är ju  jag ledig =)

Halloween är fortfarande lite suddig, vet inte hur helgen kommer att se ut rikigt  men det löser sig alltid. Vad ska ni göra på Halloween??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0