Hemma Vid

Blev ingen tripp till Umeå för mig i helgen. Kändes ganska onödigt men i morse ångrade jag mig, men då var det för sent. Tar ju ändå två timmar att köra dit också. Var tok sugen på fest i Ume ikväll men det får jag ta igen på halloween då vi ska dit. Jag längtar verkligen massor!! =)

Får höra senare vad som hände och hur allting blev idag. Är förväntansfull och hoppas på nån bild =)

Många har velat att jag ska lägga ut en bild på håret men det får bli sen. Har ingen bra bild dr hela håret syns men det kankse kan fixas. Är ju så otroligt långt att det inte ryms på bilderna :P

Ska dra in till stan strax och göra massa ärenden. Ska inhandla lite smink tillbehör till min box och en vin flaska till kvällen. Har vart sugen på fest länge nu så ikväll ska jag dricka vin omän det blir själv hemma i soffan :P

Vad sa ni göra ikväll/idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0