Första dagen på denna helg med smink

Torsdags morgonen började redan vid sex tiden. Packade det sista och åkte mot Umeå. Har vart på skolan hela dagen och blivit fullproppad redan med saker att öva på. Idag har vi lärt oss att sminka en perfekt mun och det r inte det  snabbaste och enklaste. Har hållt på med läpparna i drygt en timme innan de var klara. Ofattbart att det kan hålla så bra som det gör också. Sitter här i soffan nu med lika knallröda läppar som jag hade då det var klara precis. Tar ganska lång tid att göra dem med det sitter som berget! =) Kan ni tänka er att jag sitter här nu med knallröda läppar, jag med min rädsla för att visa de stora sakerna :P

Jajja vi har även lärt oss lite mer skugg tekniker och en massa annat roligt!
Denna helg kommer att bli såå bra hoppas jag och tror jag =)

En snnabb liten uppdate, nu ska jag äta lite kvällsmat och busa lite med dessa söta små pojkar. Har tre pojkar i 10 års åldern som är väldigt aktiva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0