Åter På Banan

Nu känner jag mig inte lika trött. Har sovit 8 timmar två nätter i rad så då blir man utvilad. Jobbet är på banan igen efter gårdagen. En hel del åtgärder och genomgångar och samtal blir det en tid framöver men det är nog naturligt när något som detta hnder. Det känns verligen sönt att det gic så bra för alla igår och att det inte var ppå min arbetsplats. Jag har ju bara jobbat en vecka på banken och ska redan få denna erfarenhet. Kanske bra på ett sätt också.

Nog pratat om detta med rånet, nu till något roligare.

Har sminkat Catta ikväll. Hon blev jätte fin men jag tror att det hade blivit bättre med ljusare färger på henne. Men den sminkningen jag gjorde på henne ikväll ska vi göra i svart för att öva på att få lika mycket färg på båda sidorna. Svart är en svår färg att få jämn så därför en bra färg att öva på.
I morn ska jag klippa in löshåret i mitt egna så det inte syns att det är löshår. Ska behålla det lååångt men jämna till kanten. Nu har jag alltså en tjock hårförlägning på 70 cm :) Nice!!

Umeå Fashion week i helgen. Har inte bestämt mmig om jag ska fara ännu. Måste kolla med de andra tjejerna om de ska fara så jag inte blir helt ensammen. Tråkigt annars :P
Har jag nämt att jag älskar skolan och vill att det ska vara helg hela tiden så jag kan lära mig alla tekniker. Elin som är vår lärare är jätte duktig och en härlig person. Trivs med allihopa så bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0