Arbetande Kväll

Torsdag betyder lång öppet på banken. Stänger strax, klockan sex. Allt är redan klart så jag är nog hemma tidigare än beräknat =)
Har träffat en och en annan kändis idag på jobbet. Det är ovanligt att jag känner nån som rör sig i Älvsbyn men de jag stött på var väldigt länge sedan sist. Riktigt skoj att se dem var det =)

Barnvakt åt lilla underbara Molyy ikväll. Tänkte kasta i mig lite mat och sedan ut på en promenad innan jag ska till lill tösen. Ska bara sitta och finnas där om hon vaknar för hon har ju redan knoppat in för natten. Blir att ta med baby talken till källaren och sätta sig i bubbelpoolen och glo på tv. Känns inte som att det är så ansträngande att sitta barnvakt, mer avkopplande ;)
Jag vill verkligen ha min kusins källare. Den är helt underbart fin och mysig. Bastun är snart klar och då den är klar så är det lovat en rejäl fest ;)

Min helg kommer att vara allt förutom avkopplande. Fick mitt lugn förra helgen så därför kör vi på i 180 denna helg. Ska hinna ta ner framvagnen på bilen och byta spindellederna som inte gick genom besiktningen och samtidigt passa på att byta de vinda bromsskivorna. Kankse att det ska fixas lite utrost också, återstår att se vad som hinns mellan gångerna jag ska sätta in löshår på folk. Blir att förvandla Sofia på lördag och Amanda på söndag. Bakis båda dagarna dessutom verkar det bli :P

Verkar faktiskt som att middagen som Kicki, Thomas, Cissi och Jocke skulle bjuda på blir av, efter två år sådär :P Ska bli trevligt att sitta och surra och dricka nått gott vin hela kvällen. Sen på lördag så blir det fest med Misa =)

Fredag i morn alltså. För mig känns det som att det är onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0