Dreams and Wishes

Jag är faktiskt inte så haj på detta med systemkameror, jag vet bara att jag vill ha en så jag kan lära mig att ta snygga bilder. Men av vad jag har fattat så kan denna passa mig (som inte är nån expert :P )
Lite hjälp på traven för den som eventuellt skulle vilja ge mig en systemkamera i julklapp ;)

Tänk vad fina alla mina sminkningar ska bli då man kan fota med en riktigt kamera! Jag vill ha :)





Ge mig hela paketet. En smal och vältränad kropp också tack!!


Stoooor soffa med många platser man kan ligga på. Gärna att man kan ligga två i bredd är det ultimata och denna soffa är så fin! Ska köpa mig den efter jul om tomten inte rymmer den i säcken :) Ett nätt snyggt soffbord till skulle sitta som pricken över i:et.



Smink kan jag aldrig få för mycket av så det i mängder gillas. Mac är ett märke som inte är så dåligt ;)

----------------------------------------------------------------------------

Nu har jag uppdaterat min önskelista med lite bilder så Tomten vet vad jag vill ha. Har det ständiga problemet att inte veta vad det är alla andra små snälla barn önskar sig. Pappa är hopplös och likaså älsklingen. Det man kommer på är antingen för dyrt eller så har de redan gått och köpt det själv :/

Ge mig gärna lite ideér på klappar åt det svåra folket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0