Tidig morgon

Sitter nu i morronrocken och har just slurpat i mig en tallrik med fil. Har inte stigit upp nu utan det vart en tidig morgon för mig. Baghera skrek som jag vet inte vad redan vid halv sju så då var det bara att locka på han och ligga och klia han men jag somnade ju om så då skrek han igen så sen strax före sju har jag ara legat och vilat i sängen, det har inte gått att sova. Steg sedan upp vid åtta tiden för att baka farfars tårta och den är fortfarande i ugnen. Ska ta ut den om ca 10 min och efter det tänkte jag ta en spring tur för att sedan åka på utställnigen =)

Är ju bilutställning på Nolia idag för er som missat det och så klart ska min camaro stå där. Crille ska få äran att tvätta den medans jag är och springer :P Efter utstllningen så äre race i fllfors och crouising hela kvällen. Äntligen är sommaren här!!

Vad ska alla ni göra en dag som denna?

Nu måste jag stå upp och ner en stund. Fick världens hicka och den är inte nådig vad högt den låter....måste få ort den innan jag ska springa annars kan det bli jobbigt att andas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0