Mini & Yran

Är toksugen på att åka till yran i Ume i helgen. Det lutar åt att det blir jag, Catta och Emmeli som åker ner. Ska ner en sväng till ö-vik med lilla Mini också så det blir flera flugor i samma smäll =)
Återstår att se vart vi ska bo men kankse hämtar Catta husbilen i kalix så då ställer vi upp den nån stans centralt och bra i Ume. Cyklarna måste nästan få plats för ingen kommer att kunna köra bil =P
Blire inte husbil kankse det blir tält =P hahaha

Ska hinna med lite shopping så klart åsså =D

Lilla Mini
är förövrigt världens sötaste papillon. Hon är 1,4 år och till salu. Kan ju säga att jag är sugen men jag har som lite för lite tid just nu för att ha en hund. Men sötare och mer tillgiven hund får man leta länge efter.
Om det är någon som är intresserad så säg bara till annars lämnas hon till uppfödaren i ö-vik på fredag.

Har en längtan hem nu, vet inte varför....ska träna efter jobbet och så cyklar jag så det dröjer innan jag kommer hem. Strange - Jag brukar inte tycka om att vara hemma utan vill alltid ha nått att göra eller nån att va med. Hatar ensamheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0