Lite overkill

Nu sitter jag och käkar en god frukost på altanen i solskenet. Baghera är ute och springer fritt så han älskar dagen just nu =) Morgonen började klockren!!

Valborg iigår var lika rolig som alla andra år!! Vi var som mest nästan 30 pers på berget, det blir fler och fler för varje år. Mycket roliga lekar hade Sandra och Peter fixat. Det surrades en hel del, grillades god mat, pinnnbröd och marshmallows...helt enkelt en valig och tok skoj valborg.

Mina ögonfrannsar lev dock lite overkill...det ena ögat är så fint men det andra är to much!! Ögonfransarna är så lockiga att de snurrar sig inåt mot ögonlocket plus att de undre ögonfransarna har blivit uppåtböjda!! Ser hel knasigt ut så i morgon ska jag gå tillbaka och höra om dom kan göra nått åt det eller vad som händer, så här vill jag juh inte ha det speciellt inte då man betalar 500 spänn för det. Då villl åtmindstonde jag att det ska vara snyggt på en gng och inte först om några veckor!!

Nu har jag inte sett till min katt på länge så jag måste nog ta på mig skorna och kolla vart han tatt vägen... Ha en underbar röd Fredag allihopa, det ska jag ha!! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0