Ledighet eller vad?

Gick ut på lunchen och skulle springa alla mina ärenden inför helgen. Och till min besvikelse så lyste inte solen längre och så var det tjockt med folk på stan. Vad gör alla, är de lediga eller "skolkar" dom?! Kön på systemet var såklart lååång och halva lunchen gick åt att bara vänta men jag hant springa på H&M och köpa nya 3/4 leggins och på Intersport och köpa solbrillorna jag hittade innan jag for till Gran Canaria. Ville inte köpa dom då ifall jag skulle hitta några andra i utlandet men det gjorde jag juh inte så nu fick dessa skönheter hamna i min väska
Hoppas på mycket sol i helgen så de korta legginsen får åka på istället för de långa och att brillorna blir invigda =)

Har packat väskan så efter jobbet blir det att skynda hem och kasta i sig lite middag innan jag åker 20 mil söderöver.
Ledsen Gustav att jag inte kommer till Södra hamn på lördag...men Crille kommer och jag har sagt att boulle spelet ska han ta med (återstår) att se om han kommer ihåg det bara =P
GRATTIS i massor på din födelsedag och hoppas du får en trevlig dag i morn!!




Ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0