...Ingen vanlig dag...

...För det är crilles födelsedag HURRA HURRA HURRA.

Vaknade 30 minuter före väckarklockan i morse, solen sken och jag var pigg. Steg upp och har pysslat och planerat lite på morgonen. Gubben fyller 24 år idag och jag var så snäll att jag gav han frukost på säng på morgonen. Han var dödstrött för han fick inte sova sin extra halvtimme men jag tyckte vi kunde mysa en stund med frukost i sängen istället =D
Inga presenter fick han på morgonen utan de kommer i kväll (i ärlighetens namn så har jag inte presenterna ännu). Ska springa iväg på stan på lunchen för att inhandla en grej och det andra får han  bara på papper för det hinner jag inte åka upp till Lule och köpa nu.

Blir en hektisk kväll med familjen på fika och en plan att hinna springa en runda också. Kan bli så att jag springer väldigt sent och crashar i sängen direkt =)

Fredag i morn. REDAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0