Grattis till Marcus

En massa Grattis till Marcus som klarade motorcykel körkortet i går!!
Han har verkligen längtat efter att få köra sin nya maskin så jag kan nog inte ens förstå vilken lycka han känner nu. Bara dags för underbara Emma att fixa kortet också =)

Det har hänt så otroligt många saker här hemma medans jag vart borta och jag har bara vart borta en ynka vecka... Annat som skett är att Andreas och Elena kommit hem med lilla Vilma, Catta har en till hund för ett tag och grävt upp hela gården för att göra en damm, Lingon har hämtat en till rottis valp...osv osv. Listan kan göras jätte lång.

Har missat ett antal födelsedagar också och det ber jag om ursäkt för. Tina jag kommer förbi dig nån dag i helgen ;)
Jeanette ska vi fira på söndag så det har jag som egentligen inte missat (nog för att det är pga av att jag vart bort vi firar henne då) =P

En stor grattis kram till er alla, ni vet vilka ni är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0