Fullspäckad dag

En slagen hjälte var jag i morse. Det tóg länge innan jag orkade mig upp ur sängen och sen har hela dagen vart ganska tung fysiskt...Alkoholen igår var inte att leka med men skoj hade  vi =)
Bakis som fasen satte jag mig på cykeln in till stan för en lunch/frukost med tjejerna. Mötte upp de andra i stan och åt en god räkmacka i gallerian. Surrade en hel del om framtiden och minnen tillsammans. Hade vart klockrent om Fredman kikat förbi men inte denna gång...

ilade vidare till Thomas och Kicki för att gratta både William och Kicki. Det blev tårta och fika och en hel del surr där med. Dröjer nog inte lnge innan Crille ska ha en blueray spelare =P

Nu ikväll har vi hunnit vara förbi mormor, farmor och farfar, mamma och pappa, jimmy och jeanette. Fick lite god mat hos mor och far åsså hjälpte vi dom att få fram vindskydden på altanen. De väger jävlat bly då de är i glas!

Nu har jag snart packat allt inför morgondagen. Kameran är på laddning och längtan finns i magen =) Hoppas dagen går fort så vi får åka nån gång =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0