Egen födelsedagspresent

Älsklingen fyllde ju år igår och vi hade födelsedgas fika med främmande. Han fick massa bra presenter men det allra roligatse tror jag att han tyckte sin egen present var =P
Strax före 22 på kvällen var vi in till stan och gubben inhandlade en 46" LCD tv. Det kom ut en annons på blocket och Crille är ju en affärsman av dess like som alla snart bör veta...vår gamla tv lär väl finnas på blocket när som helst, nån som vill köpa en 42" plasma?? =)

Det var inte bara Crille som fick presenter igår utan jag fick mig en för sen present också och den var bra!! Tack Kicki och Thomas det kunde inte passat bättre =) Jag fick ett presentkort på Vejm makeup så nu ska jag handla *glitter i ögonen*

Denna vecka har rusat iväg, det är redan helg...bara 3 dagar innan vi åker Patricia =D Jobbar på måndag innan vi åker men det går nog bra, jag får packa i helgen, undrar bara när?! Har en fullspäckad helg med loppisar, födelsedagar, luncher med USA vänner osv osv... Listan är lång men det blir en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0