Änglar och demoner

Nu har jag vart och sett filmen. Boken var bland de bästa jag har läst men filmen var såklart inte lika bra som boken, det är dom ju aldrig. Men den var helt klart godkänd och en mycket bra film. Jag som har psykiska problem då jag sitter i en biosalong att alltid bli pinknödig efter halva filmen hur kort filmen än är, lyckades för första gången i mitt liv att inte bli det. Jag tänkte inte på att jag skulle bli kissnödig för jag var så inne i filmen =) *Stolt*

Att filmen var över två timmar lång hade jag gruvat mig för då man får så ont i baken men tiden bara sprang iväg. Det var alltså en rätt så bra film då jag tänker efter =)

Skönt att komma ut från en bio salong och solen skiner fortfarande. Det är så otroligt skönt att det alltid är ljust nu, solen går aldrig ner. Det är en av de bästa sakerna med att bo uppe i norra delen av sverige. Vädret idag är helt underbart. Det var 13 grader varmt i skuggan klockan sju i morse. SOMMAR!!

Är det nu till helgen eller om två helger som det är brännbollsyran i Umeå? Nån som är sugen på att åka ner och ha lite skoj? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0