Tok bra lördag

Kvällen var tok bra igår. Inte så mycket folk hos Emma och Marcus utan trevligt. Satt och surrade och spelade lite kortspel. Utgång på kalles skedde vid 23 tiden och då vare inte mycke folk där...Min sambo tyckte det var trisst men jag tror det vände efter ca 20 minuter. Det blev mycket folk och folk som man känner men inte sett på länge.
Jag hade såå trevligt!! Inte vart så skoj på väldigt länge så det tackar vi alla för =) Blev en hel del dansande och surrande, fick till och med sista dansen med Crille =)

Tack till Danne och Catta som steg upp änkomt för att hämta oss och skjutsa hem oss!!

Nu är det underbart strålande väder ute så jag och Catta ska ta en promenad in till stan med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0