Stress dag på jobbet

Jag vet inte hur det gick till men jag missade min lunch idag på jobbet. Det blev lite stressigt i ett ärende och så skulle vi ha möte med Åsa för att gå igenom ett nytt srbetssätt för att sälja mer försäkringar. Efter allt var klart så var klockan 13.40 och jag slutade 14.00 så då vare ingen ide att ta lunch.
Har inte så bra samtalsstatistik idag då det vart tjorviga ärenden och problem med systemena men det är dessa dagar jag tycker om. Dagen har bara sprungit iväg för att det vart mycke att göra och så har jag lärt mig mycket nytt i alla tjorviga ärenden. Jag vill ha så varje dag, jobbet känns verkligen givande och lärorikt då =)

Hade just en telefonintervju med Proffice. Det var en proaktiv intervju....alltså inte för något speciellt arbete utan de ska ha en bild av mig och ha mig i åtanke då det dyker upp någon tjänst som skulle passa mig. Hoppas att det har en tjänst så de kontaktar mig snart igen =) Men man ska inte hoppas för mycket.

Samtidigt som Proffice ringde så kom Dick hit så jag är ledsen Dick att jag inte var speciellt trevlig. Bara vinkade hej och hejdå men vi får ses snart igen =)

Idag blir det kyckling till middag. Hittade ett recept som verkade jätte gott så jag ska prova mig på det nu. Ni får en recesion senare och receptet om maten var god =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0