Nu blir det skoj

Slutar strax jobbet och då blir det ilfart hem för att packa in allt som står i hallen i bilen. Sen bär det av till vildmarken =) Ska bli skönt att bli lite pampered....mamma (eller företaget) står för all mat, dryck och boende så vi behöver bara ha med oss kläder och godis....Alkoholen som jag packat får stå kvar hemma tills festen hos Patricia på lördag för under dessa dagar står någon annan för den sortens dryck =) Mamma bad oss köpa med lite redbull till Crille...och det betyder att hon har köpt jäger åt honom! Tur att vi är i vildmarken säger jag då :P

Ingen uppdate har jag fått idag och vår vän Leif, jag har nämligen glömt mobilen hemma så jag ska ringa runt i bilen påväg till stenträsket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0