New day - new time - new weather...

Det fucking snöar ute fortfarande!! När vi åkte hem i natt efter krogen så snöade det och det håller fortfarande på.
Jag blir galen!!
Vägarna hade ju precis blivit helt snöfria och torra. Man kunde tvätta bilen utan att den blev nedskvittrad nästa gång man körde. Det hade funkat att åka inlines. Jag hade kunnat ta ut Camaron...... Jag kan hålla på hur länge som helst.
Just nu är jag så bitter att allt det är borta och att vi nu har ett vitt jävla snötäcke igen. Jag vill ha sommar nu!!

Ändrade klockorna till en timme senare nyss. Vart tog dagen vägen?! Jag ska ju hinna måla och handla men en timme gör det mycket. Skönt med sommartid däremot, det känns bättre, vi är närmare sommaren och solen då =)

Gårdagen var  tok bra!! Massor med folk på Kalles och pite gästades av den snygge sångaren i Takida =) Strax innan hemgång bjöd han på lite sång och inte vilken sång som helst, Halleluhja. det kunde inte blitt bättre....Min älsklingslåt som sjungs av en tok bra sångare =) Summa sumarium är att kvällen inte kunnat bli bättre.




Kommentarer
Postat av: tina & theodor

ÅÅÅ jag skulle varit hos er igår då med andra ord!!love that song ju..men de vet du ju :P

Va roligt att du har haft de bra!!längtar som tusan efter er!får komma upp snart ..om inte ni kommer ner innan :P

pusspuss på dig vännen

2009-03-29 @ 21:33:03
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0