Myskväll med godsaker

Blev att åka till Dannes jobb efter mitt jobb...de höll på att fixa massa plåtar till Crilles bil men jag orkade inte stå där i en skitig verkstad i mina rena jobbar kläder så jag och Catta fjäskade lite med Mike...han som aldrig är hemma numera....vi ville åka till honom, slänga oss i soffan och käka hans hemmagjorda chokladbollar. Det blev en kompromiss eller mer en chansning från Mikes sida....vi fick allt det där + lite till om vi diskade. Klart vi gjorde, man måste ju vara snäll ibland och så var vi ju två så det blev teamwork.
Har mumsat i mig två chokladbollar och en dumleglass ikväll. Nu är jag mätt och ganska socker-pigg =P Tack Mike =)

Mitt älskade Scrubs ska visas på tvn så jag kan somna gott =) Natti

Kommentarer
Postat av: tina & theodor

ÅÅ va mysigt de låter som ni hade =) åt catta ngr chokladbollar???:P

usch inte roligt att vara sjuker! hoppas verkligen jag slipper de.har inte tid/lust med de just nu.

va roligt när du tänker sommar så tänker du bilar & jag tänbker sol,bad & grillning :P hahahaha jag har ju faktiskt lärt mig ganska mycket om bilar tycker jag..ni har varit duktiga lärare!!

har du bestämmt om/när du kommer tillg Göteborg då?

ja idag är det verkligen superväder! det har vart sol nu i 3 dagar med idag är de nog bäst.massa sol & blåser inte mycket! så de blir skogen & träning på gräsmattan här bredvid för vår del =)

nr slutar du då?

pusss

2009-03-20 @ 11:17:12
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: tina & theodor

Ja jag får ta o komma upp & lära mig lite till om carsen =) hahahha

Jo jag vet ..de har dock vart skit bra väder här också & de är ganska skönt att bara vara hemma ibland..lite lättare utan snön också..idag händer inte så jättemycket jag skall träffa en kompis i eftermiddag & prata lite strunt. & sen ikväll blir de ganska lugnt skall ju jobba imorgon så de blir nog bara middag med kompisarna..ngt glas kankse.

Imorgon blir de träning med theodor på morgonen & sen jobb,sen släktmiddag..får se om de kanske blir utgång också..får se beror på om jag skall jobba söndag..annars så skall jag iväg & golfa är tanken. Om de blir bra väder att ta en korthåls. Nu är ju våren pvg så =)

va skall ni göra?

2009-03-20 @ 12:14:12
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: tina & theodor

jag går i vita sneakers =) såås könt..då är våren pvg!!

usch mår du så dåligt..ja då tycker jag absolut att du skall åka hm..inte bra & jobba när man är sjuk :(

skall ut med theo nu! Krya på dig skriver när jag kommer in igen!!Krams

2009-03-20 @ 12:39:50
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0