Läskande Smoothie

Jag gjorde en tok god smoothie igår till Beck. Sat och surplade på den länge och den var bara såå god. Har gjort en i morse som jag drack till förmiddagsfikat också. Jag kan surpla på smoothies hela tiden utan att bli less och jag tar gärna den istället för godis eller chips så det är ju bra =)

Jag blandade i mixern:

½ banan
2dl Jordgubbar
1½ - 2 dl juice



Detta kan man enkelt byta ut till de frukter eller bär som man tycker är godast.

Ikväll tänkte jag prova på en Mango smoothie med banan. Det är bra med banan då den har en söt smak och neutraliserar den syrliga mangon lite =)


Lycka till med era smoothies!!

Har ni nå recept eller tips så skriv gärna =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst är det gott! Jag brukar mixa "fattigsmootie" med frusna jordgubbar och mjölk. När jag vill lyxa till det tillsätter jag lite kesella orginal eller vanilj... mumma!

2009-03-09 @ 18:46:33
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0