En lång och härlig kväll

Vi har redan hunnit slipa och spackla en vända i toan...vi har hunnit äta middag och plocka undan efter den. Nu tar vi en välförtjänt paus i tv soffan för en stund men jag tänkte ut i den härliga solen och promenera lite. Måste ju få lite steg på räknaren så banken tar sig till Berlin =)
Är faktiskt ett bra sätt att trycka på sig själv. Jag har ett minimum på 10 000 steg per dag och om jag inte har det ser jag till att ha det innan jag går och lägger mig. Då får det bli en promenad så jag tar mig över 10 000 steg, men ännu så har det inte vart nå prroblem, bara den dagen jag var sjuk =(

Klocka är alltså strax 17.00 och solen strålar genom fönstrena. JAG ÄLSKAR DET!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Blev det några våfflor? =)

2009-03-25 @ 20:16:56
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: tina & theodor

Va du är duktig med dina steg..jag skall sätta på mig min stegräknare & se hur många steg de blir m,ed alla mina promenader=) spännande & se! Allt hoppa runt med Theodor måste ju ge en hel del kan jag tänka mig!! vill ha lite bilder på hur spektaklet i badrummet blir!! =)

pusss

2009-03-25 @ 23:13:38
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0