Så Får Man Inte Göra...

Fick nyss ett telefonsamtal av Gustav som har semester. En lång semester dessutom. Han var jääte glad och vill svalka sig. Hmmm jag jobbar ju så jag kan inte följa å bada men jag vill såååå gärna!!

Så får man inte göra Gustav!! Nu ska jag sitta här hela kvällen på jobbet och bara vara avis på dig som har semester och får njuta hela dagar av detta underbara väder. Det blir ett kvälls dopp efter jobbet =) Hahaha, kallt och uppfriskande =)




Fler än jag som önskar att man kunde förpassa kontoret till en strand dessa varma dagar? Tänk att få stoppa tårna i sanden istället för i filten. Det är så varmt och härligt ute men inne på jobbet blåser AC'n en rakt i ansiktet och på kroppen så här sitter vi med långbyxor, kofta och filtar. Helt fel tycker jag! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0