Mobilbloggen Verkar Inte Funka

Mobilbloggade på lunchen men det har inte dykt upp nått så för 30 min sedan skickade jag samma igen men det verkar inte funka. Helt plötsligt kankse det finns två prick likadana inlägg men det gör inget =P

Satt ute i solen på lunchen och det var otroligt varmt. Jag är alldeles för påklädd. Termometern visade på 26 grader i skuggan och här sitter jag med byxor och tee. Hade vart nice men en klänning eller ett par shorts och ett linne, i alla fall utomhus. Här inne på jobbet är det kallt som fasiken så jag sitter med en filt över benen och en kofta. Jag tycker inte om AC just nu!

Ska äta middag ensammen idag.
Tråkigt!
Vad ska jag äta?
Skickade just ett sms till Misa om vi ska middags dejta =)


---------------------------------------------------------------------------------------------

Ugnskorv var egentligen dagens mat på schemat.
Snitta en korv till drygt halva.
Spruta i senap och ketchup i springorna
Varva sedan med lök och äpple i springorna
lägg massor med ost över korven
Sätt i ugnsform
200 grader 20-30 min

Tips: Att samtidigt göra en liten brockoli gratäng som tillbehör i samma ugnsform.
Brockoli, ost, tomater och lök i en blandning. Mums

Till kan man servera brockoligratängen eller potatis av något slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0