Man Hinner Mycket Då Det Inte Ringer

Sitter fortfarande på jobbet. 40 min till innan stängning. Det ringer nästan inget. Kilade nyss iväg och hämtade en kopp thé och innan jag gick så hade jag suttit 34 minuter utan samtal. Det är rekord. Vart har alla kunder tagit vägen?!

Men jag ska inte klaga alls. Har hunnit göra nyttiga saker medans jag "väntat". Har hunnit fixa ut en ny blankett och fyllt i den så jag kan sätta in pengar på Coop Medmera kortet. Postat den blanketten och en annan som ska till kommunen, vattenavläsningen för året. Har skrivit ett CV och Personligt brev också och sökt tjänsterna som finns här på jobbet. Vill ju även ha jobb till hösten och lämpligt så kom det ut två tjänster ;) Som gjorda för mig en av dem i alla fall.

Nu äre bara 30 min tills telefonerna stängs av och då äre äntligen helg!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0