Känns Som Att Sitta Av Tiden

Sitter på jobbet och det ringer nästan ingenting. Har kankse tre fyra samtal per timme. Har redan hunnit gå igenom hela internet så nu börjar jag vara rastlös. Tur är i alla fall att vi är två så man har nån att surra med. Vill bara sluta NU så jag kan ta cykeln och ila iväg till Bryggargatan där mor & far ska käka middag. Jag ska också hinna dit =)

Vad ska alla göra i helgen??

Har torka idag. Vad ska jag skriva??
Idag är det studenten för Strömbackas elever. Stort GRATTIS till alla er. Det är en dag man aldrig kommer att glömma. Vilken känsla det var att springa ut genom dörrarna och mötas av en folkmassa som alla vill samma sak, Gratta sina nära och kära och dela ett av livets ögonblick.
Det finns många ögonblick i livet men några är större än andra. De ögonblick jag inte glömmer och de jag ser fram emot är:

Den dagen man blev 18 år.
Den dagen man fick körkortet.
Den dagen man tog studenten.
Den dagen man förlovar sig.
Den dagen man gifter sig.
Den dagen man får barn.....


Det finns många dagar och jag hoppas att jag får uppleva allihopa plus många många fler =)

Jag hade visst nått att skriva i alla fall....nu vill jag avsluta med att önska alla studenter en underbar kväll och att ni ska ha tok skoj!! Strunta i bakfyllan i morn, njut av denna dag!!
Vi andra kan känna oss gamla och fundera om vi ska gå ut på krogen eller inte bland alla er mössbärare =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0