En Obehaglig Känsla

Dicken var online på msn tidigare idag. Vi har inte setts sen valborg och då blev det inte många minuter vi sågs. Jag är van att träffan han varje helg och surra med han nästan varje dag.

Vart är min vän?
Min vän är i Boden...
Är vi vänner?
Jag saknar dig!!
Du är verkligen en fin vän!


I helgen kommer han till Piteå igen och då ska jag äntligen få träffan han. Han har aldrig tid längre då han har sin nya tjej och ett hus i BODEN. Du vet vad jag tycker om det. Kasst!! Vill ju ha dig i Pite =)

Snackade om att hålla huvudet åvanför vatten ytan, händerna på strandkanten och tårna mot botten. Då klarar vi livet. Känner mig inte riktigt hundra i kroppen...

Längtan? 
Ångest?
Förvirrning?
Glädje?
Sorg?


Ärligt talat så vet jag inte. Händer så mycket runt omkring just nu. Är nog en smula av varje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0