Det Var Den Förmiddagen

Hade stora planer för min torsdagsförmiddag men tiden bara springer iväg. Det jag hade på agendan var att träna, städa, plocka ihop massa kläder som ligger överallt och tvätta dessa. Men jag har inte hunnit mycket av det, jag fastnade vid datorn istället och så var det ju så fint väder.
Det blåser en hel del men solen lyser så då man sitter på altanen vid vindskyddet är det riktigt härligt. Där har jag suttit med två datorer framför mig. Haft musik och surfat på den ena och satt in bilder från mobilen och börjat spara på USB på den andra datorn.
Den stora, gamla bärbara datorn tror jag inte håller så länge till. Den har börjat pipa jätte konstigt, högt och ilande och så är den sååå otroligt trött. Tar 5 minuter innan man har startat den och då har inte ens internet kommit igång! Såklart aså är det ju på den stora datorn som jag har alla mina bilder då min lilla blogg dator inte har så mycket minne. Så nu har jag då köpt ett USB på 8 GB som jag hoppas räcker till alla de bilder som jag inte vill förlora. Menh vilken tid det tar att bara kopiera in mappar till USB....jag har suttit hela morgonen känns det som och det är ändå inte klart.

Jag hant ut och springa en sväng med den blev tok stressigt då jag var tillbaka. Började jobbet 12.45 och jag kom hem svettig och hungrig 12.05. Sprang genom duschen, drack några klunkar fil och käkade två mackor i bilen. Nu sitter jag här och försöker stressa ner mig för vi har jätte lite som ringer nu men jag är ändå uppe i varv hela tiden. Pratar fort, går fort...Lite smått jobbigt!!



Bild från google.se


Blir att fixa allt det andra som jag hade tänkt efter jobbet istället. Ska försäka hinna puttsa lite fönster på insidan så kankse jag kan ta utsidan i morn. MÅSTE verkligen tvätta kläder osså för det börjar sina i tros-lådan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0