Väder Janne

Jag har gått och blivit en väder Janne på sidan av. Hahaha skämt åsido. Mamma och Pappa är på semester med husbilen och de har inte tillgång till någon dator eller Tv så jag får vara deras väder uppdate. Vart ska vi åka? Hur är vädret där? Nej då åker vi nån annan stans. Hur är vädret där eller där? Osv osv. Så håller dom på =)
Jag vill också bo i husbilen och åka runt på semester i vårt avlånga land. Hade inte varit dumt att byta plats med min moster och morbror som är i Tyskland nu och påväg till olika länder på semester. Kroatien vill jag bila till =)




Idag jobbar jag kväll och det är jag glad för. Vädret på förmiddagen har vart underbart. Varmt och soligt. När jag cyklade till jobbet förföljdes jag av mörka moln och nu har himlen öppnat sig. Regnet vräker ner och jag har myst in mig i min stickade låånga kofta. Jag håller det inte farligt att jobba just nu.
Hoppas att regnet har slutat tills jag slutar för jag har ombyte med mig för att ta ett träningspass på cykeln tillsammans med Daniel. Ska klippa honom ikväll men först tänkte vi vara duktiga och motionera lite. Men lite regn har ingen dött av, jag är inte gjord av socker hur söt jag än må vara =P Kan vara lite kyligt bara att få regnet piskande mot den bara huden för jag tog inte speciellt mycket kläder med mig...ett par shorts och en t-shirt.
Kan finnas en risk att cykeln åker flak hem och jag i värmen....återstår att se hur vädergudarna håller på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0