Vad Hände Med barnprogrammen?!

Jag har som en fundering..

Idag finns ju inga vettiga barnprogram!?

Vart har Pingy, Björnes magasin, Trasdockorna och alla de söta bra barnprogrammen tatt vägen? Jag tycker om barnprogram med riktiga människor/skådespelare och filmade program. Inte bara animerat som allting tycks vara nu.
Tecknade barnprogram är också bra men det finns knappt längre. Inga av dem vi såg som barn går på Tv nu.

Lilla bilen Brum tyckte jag var det bästa!! Konstigt för att vara jag va?! =P

Björnes Magasin med Robert Gustavsson är svårt att slå. Varför finn inte den typen av barnprogram idag?



Jajja, funderar bara lite kring detta och tycker det är konstigt. Saknar tiden då man bänkade sig framför Tvn kl 18.00 varje dag för att få se lite Tv. Mysa ner sig i sackosäcken och somna sött =) Man ska aldrig växa upp men att se dagens barnprogram struntar jag i för de är kassa. Jag vill ha de gamla vanliga, då hade jag nog kunnat lägga mig framför Tvn nån kväll och somna till det =P

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, jag är lite seg här men hur är det med täckningen på ditt mobila bredband? :-) Går det snabbt eller?

2009-07-14 @ 21:35:00
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med dig, det funderar jag också på, vart är världen på väg egentligen? Många saker är bättre nu men det finns även det som var bättre förr ;P Kram!

2009-07-15 @ 06:09:51
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0