Underbar Start På Dagen

Tack mammsen för det fina smset. Är ett mycket fint sms som man skickar vidare till sina vänner. Jag har skickat det till mina närmaste och mest underbara vänner men det är något som alla bör få höra. En vacker dikt som verkligen stämmer!! Ett otroligt trevligt sätt att börja dagen på och att bygga dagen av. Älskar dig mor min!

"När motvinden blåser och regnet piskar
 Luta dig tillbaka och hör när jag viskar
 För mig är du värme, solsken och glöd
Jag är din vän från idag till min död"

Hoppas att eran dag började lika bra som min. Blev så glad när jag läste denna text så jag släpper inte mitt leende. Till och med på jobbet så sa de att jag såg oförskämt pigg och allert ut idag, alla andra är trötta och dåsiga av vädret. Snart har jag smittat av mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0